Sidor

15 jan. 2012

Julkort nr 1

Ja nu så är det dags att börja göra lite julkort igen :). Förra året blev det ju massproduktion sista månaderna, hade massa beställningar och så pajjade ryggen efter 1 advent så det blev väldigt körigt att hinna med. Mina nära och kära blev tyvärr utan julkort pga ryggsmärtorna, hann helt enklelt inte med, och det är inge roligt att gå o köpa färdga julkort för dom väntar sig nog på scrappat :).



Så jag gick med i en grupp på facebook där man ska göra 1 julkort i veckan (Julkort 2012 heter gruppen), så nu ligger jag redan efter, men nu så har jag kommit igång :)

9 kommentarer:

  1. Oj oj, vad duktig du är som börjar så tidigt! Blev ett jättefint kort! kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Duktigt du är att du redan har börjat. Det gjorde jag förra året med, men efter ett tag försvann lusten. Hoppas du håller längre ut än jag.
    Fint kortet blev med 3D tomten.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  3. Så läckert julkort!
    Kreativ du är!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Superfint julkort, du kan du ;0)
    Duktigt att göra julkort redan nu, själv är jag lite trött på dem.

    SvaraRadera
  5. Jättefint !!!
    Kanske också ska göra lite julkort emellan alla födelsedagskort under året...blir lite stressigt i december...åsså tappar man lite lusten efter det...

    Hoppas du är bra eller i alla fall bättre i ryggen.

    Ha det bra !

    SvaraRadera
  6. Vad fint detta julkort var!
    Jättekul att du tyckte jag visade tydligt hur man maskar =))Lycka till =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  7. väldigt fin. Kram Lilian

    SvaraRadera