Sidor

22 dec. 2012

GOD JUL

   
                             ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!
                                           
OJOJ nu är det bara 2 dagar kvar till julafton, ska bli så mysigt att få umgås med nära o kära :)

Detta är dom sista  julkorten som jag hunnit fota, och  som vanligt så blev det massproduktion på slutet, men kanske jag har lärt mig,  att jag måste börja med julkorten i tidigare.

Jag har inte hunnit gå min blogrunda hos er på ett tag, men återkommer med ny energi när helgerna är slut, så det kommer att bli mitt sista inlägg för i år, men som sagt återkommer efter nyår :)

                                    Ha nu en riktigt härlig och mysig jul och ta hand om er.

                                     Stämpeln är Kenny K , Mistletoe, färglagt med promarkers.










                                                      ÖNSKAR ER ALLA

                                                            GOD JUL
                                                               OCH
                                                        GOTT NYTT ÅR


                                                     KRAMAR MAJSAN

26 kommentarer:

  1. God Jul Majsan!
    Jätte snygga kort! Det fina med dig är ju att det inte syns när du gör "snabb" kort de är ju så himla fina!
    Önskar dig en riktigt skön jul!!
    Kram Annacarin

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar kortkavalkad!!!

    Önskar dig Majsan och din familj en Riktigt God Jul!!!!!

    JulKram
    Päivi

    SvaraRadera
  3. Så underbara julkort,, så duktigt du är så kul titta in i din blogg få en massa insperation!

    Önskar dig en God Jul o Gott Nytt scrapår!!!!
    Ha en skön julhelg!!!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. WOW Majsan! Dina kort är helt underbara :) Kenny K-stämplar är aldrig fel ;) Och övriga motiv är så juligt vackra. Älskar "gamla" tomtebilder.

    Hoppas du får en helt underbar jul och nyår tillsammans med nära o kära.
    Ser fram emot att få se dina skapelser under nästa år. Och jag hoppas att vi ses på fler scrapträffar inte allt för långt bort i tiden.

    Stora kramar
    GOD JUL o GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara julkort, förstår inte hur du hinner med att göra så många fina och detaljrika kort :)

    Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Gisses så många och snygga julkort du har gjort!!
    Önskar dig & din familj en riktigt god jul och ett gott nytt år!
    På återseende :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. WOW så många fina julkort du hunnit med.
    Han inte alls så många som jag ville i år. Men har inte haft den orken eller lust. Sen köpte vi julkort för att stödja diabetesforskning med tanke på att dottern har det.
    Önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
    Många Kramar Louise

    SvaraRadera
  8. Fin fina kort, jo man lär sig aldrig... borde ju göra en del julkort nu i januari till ett nytt år.... Fast då är man nu rätt trött på dem förstås ;)
    Ha nu en lugn och mysig jul med dina nära och kära och sen ett trevligt avslut på 2012 och så syns vi igen 2013!
    Stor kram till dig min fina blogg vän!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  9. Snygga och härliga julkort.
    Jag gillar extra mycket den blå tomten
    och den snygga grönrutiga rosetten.
    Jag önskar dig och de dina en mysig
    och trevlig jul och ett gott nytt år.
    Kram

    SvaraRadera
  10. WOW så mycket fina julkort du har gjort! Misteltoe är så fint färglagd! Men alla korten är ljuvliga, och juliga och glittriga!! Älskar dina arrangemang!

    Jo, jag ska också börja lite tidigare till nästa år! Är ju inte så skoj när man får stressa på slutet! Jättestor kram från Lotta
    God Jul och Gott Nytt År om detta är sista inlägget för iår! :)

    SvaraRadera
  11. Så många härliga julkort, Majsan!

    Önskar dig en riktigt härlig jul och jag hoppas vi kan träffas snart igen!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  12. Åh, jag ÄLSKAR verkligen dina kort skall du veta, du gör skitsnygga kort!!!!!
    Helt fantastisk färgläggning på kort nr 1, du vet verkligen vad du gör!!!
    Önskar dig en underbar God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!!!!
    kramiz

    SvaraRadera
  13. Alla korten är så fina var och en på sitt sätt underbar färgläggning och så fina vintagebilder.
    Önskar dig och din familj en riktig God Jul.
    Krraamm Ulla

    SvaraRadera
  14. jättefina allihop. Jag hinner inte heller springa runt så mycket i bloggar nu. Önskar duga en jättefin jul. Njut!

    SvaraRadera
  15. Helt underbara kort du gjort!!
    Önskar dig nu riktigt HÄRLIGA HELGER med mys och gemenskap med familj och vänner!
    Stor julkram till dig!!

    SvaraRadera
  16. I love your work is a pleasure to come by.!
    Happy Holidays to you!

    SvaraRadera
  17. Hej Majsan!
    Fina kort du gjort och God Jul och Gott Nytt År på dig.
    Jättekramar Titti

    SvaraRadera
  18. Hej Majsan =)

    Helt otroligt fina julkort!!! Dom är så full med fina detaljer och fina motiv. Det första kortets Kenny K är en favorit för mig. Har också hunnit göra några kort med henne men dom är inte lika fina som dina kort! Hoppas du får en underbart trevlig jul så ses vi sen. Och tusen tack för alla dina fina komentarer inne på min blogg dom gör mig så glad!! Många kramar från Sandra!!

    SvaraRadera
  19. WOW, det är ju helt makalöst vad mycket vackert du har gjort!!
    Önskar dig en riktigt mysig God Jul och ett Gott Nytt År!
    Kramar Annelie

    SvaraRadera
  20. Traumhaft schöne Weihnachtskarten!

    Liebe Marianne,
    ein wundervolles Weihnachtsfest für Sie und Ihre Familie.
    Alles Liebe, Bärbel

    SvaraRadera
  21. Underbara kort. Hoppas du får en skön ledighet & många fina julklappar ;0)
    God fortsättning och Gott Nytt År ;0)

    SvaraRadera
  22. Såå många fantastiska och fina julkort du gjort! Jag önskar jag kunde göra lika fina när jag massproducerar!! Så detaljrika och effektfulla. Gillar dem alla.

    God fortsättning önskar jag dig och att du får vila och återhämta dig efter alla julkort :)

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  23. Underbara kort Majsan!
    Kram lene

    SvaraRadera
  24. Helt underbara julkort!
    Hoppas du haft ett bra 2012 och att 2013 kommer att bli ännu bättre!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  25. Tassar in idag för att tacka för rara kommentarer och all inspiration du bjudit på under 2012!
    Vill också önska dig och de dina ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!
    Nyårskramar!!

    SvaraRadera