Sidor

27 jan. 2013

Dopkort

Hoppas att ni har det bra, kallt har det varit, men det är ju så vackert ute nu :). 
Äntligen så har jag fått lite gjort på scrapbordet, det har inte funnits varken ork eller tid.
Jag har fått beställning på ett dopkort till en pojke,  jag hade ju ingen stämpel med en baby som hade dopklänning så då fick det bli ett 3D-motiv.







                                                           HA DET SÅ GOTT!!

                                                            KRAMAR MAJSAN

24 kommentarer:

  1. Superfint, snyggt med 3D motiv. Ha det så bra. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Det va verkligen ett vackert och välarbetat dopkort,
    glada beställarna ska bli när dom ser det.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket underbart dopkort! Så fint komponerat. Det blir säkert otroligt uppskattat av de som får det.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Ett jättefint och välarbetat kort, som blev minst lika bra utan stämpel.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. ÅHHHHH helt underbart kort!! Så himla fint med allt det blåa!! =) <3

    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vad kul att få kika på ytterligare ett kort från dig =)
    Detta dopkort är alldeles underbart fint och gulligt, blev ju perfekt med den bilden på framsidan!
    Som vanligt underbart dekorerat in till minsta lilla hörn, ditt blomhörn är så maffigt och snyggt!
    Insida= underbart gjort och så fint med hjärtat att skriva hälsningen i. Gillar även öppningen på kortet, det är fint med sådan ibland...passar perfekt till dop och bröllopskort tycker jag!!
    Hoppas du mår bra och att du haft en fin helg!
    kramar från mig

    SvaraRadera
  7. Åhhhhh så fint dop kort Majsan! Underbara blå bär till dekorationen och så vackra dies du använt! Jättesött 3D motiv!! Och så välarbetat inuti kortet! Mottagaren kommer bli supernöjd! Hoppas på mer ork och tid till dig vännen! Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Det här kortet har du lagt ner mycket arbete på så välgjort det är och du jag tycker killen i dopkläningen är minast lika fin som en stämpel. Jag gjorde ofta kort med 3-d innan jag hade så många stämplar. Underbara färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  9. Underbart vackert som alltid! :) 3D motivet har du fått att smälta in så bra så med dina vackra dies och annat vackert! Insidan är ett konstverk med.
    Kramizar från Maja

    SvaraRadera
  10. Nu har kylan i alla fall gett sig lite! Jag hoppas, för min del, att snön inte försvinner helt. Jag vill hinna lite mer skidåkning först!!

    Superfint dopkort du gjort! Den lille babyn är ju underbar och dina dekorationer är som vanligt helt ljuvligt läckra!!
    Ha det gott min vän! Kram!!

    SvaraRadera
  11. Åhhh, vilket ljuvligt kort .......du har verkligen fått till allt perfekt .....superfint ....

    PysselKramar
    //anneli

    SvaraRadera
  12. Det är en fröjd att se kortet. så snyggt.
    Den är så fint dekorerad och färgerna är kanon.
    Jättekramar Titti

    SvaraRadera
  13. Vilket fint beställningskort. Otroligt många fina detaljer. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  14. Ett helt fantastiskt dopkort med, som alltid, superfina detaljer!
    Önskar dig en fin ny vecka!
    Kramar Annelie

    SvaraRadera
  15. Vilket ljuvligt dopkort! Ett minne för livet! Härlig vikning som passar utmärkt med att du lagt texten på insidan av ovalen

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  16. Så otroligt vackert dopkort, Majsan!
    Härliga färger och vilken vacker bild!

    Ha nu en bra vecka min fina vän!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  17. Vilket vackert kort!!! Gillar dina lager på lager med dies, så himla snyggt!! Och alla fina blommor och det gulliga motivet är bara sååå fint!
    Önskar den en toppenvecka! <3
    Kramis

    SvaraRadera
  18. Hej =)

    Så underbart sött litet dopkort. Tänk om man kunde hitta en så här söt liten stämpel som ditt fina motiv då hadde jag köpt den omgående för det blir ju några dopkort på ett år och jag envisas med mina dopklänningar med det hade varit kul att göra nått nytt ibland. men jag har inte heller någon bra stämpel som passar tyvär.

    Tusen tack för din fina komentar inne på min blogg du gör mig så glad =) Men det är jag som ska tacka för fin inspirtion Majsan =)

    Många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  19. Vilket underbart välarbetat och snyggt kort du gjort!! Så mycket fina detaljer och en superfin insida. Jättefint!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  20. Eine ganz wunderbare Taufkarte, liebe Marianne! Ich bewundere die vielen liebevollen Detail der Dekoration.
    Liebe Grüße.

    SvaraRadera
  21. Ett underbart kort!
    Gulligt och i så fina blå färger.
    Massor av fina dekorationer att titta på,
    som vanligt ett fantastiskt jobb :)
    Mysigt med dikten.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Nydelig kort..
    Fantastisk blomsterdekor, og lekre detaljer...
    Som vanlig....

    Klem fra Kaia

    SvaraRadera
  23. Wow så underbart vackert kort.... det ska vara du att komma på saker att ha användning för :) Så många härliga detaljer! Ha en fin vecka! Kramizar Susanne

    SvaraRadera