Sidor

12 jan. 2013

Grattis kort med söta Tilda!

Hejsan

har gjort ett kort i rosa och bruna färger med Magnolias Tilda with Little pocket , färglagt med Promarkers och Flexmarkers.  Ja och så klart så är det ju olika dies på detta kort med bl.a så är det ju Marianne Designs (bladen som är spretiga) har köpt dom hos Moa pyssel, åhh dom är ju såå fina tycker jag ;).





                                           ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG HELG!!

                                                      KRAMAR MAJSAN

30 kommentarer:

  1. Goa Majsan vilket fint kort och din dekoration är såååå fin, du är så duktig..
    Tack för dina värmande kommentarer i bloggen.
    Jättekram Titti

    SvaraRadera
  2. Åh vilket underbart ljuvligt vackert kort! Såååå fint du färglagt söta Tilda och du dekorerar ju så snyggt! Vad glad jag blir att du verkar gilla diesen du köpt! De gör sig så bra på dina kort! Det blir så fint med glitter på blommorna och snygga papper också!!
    Stoooor kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Men nu sitter jag och gapar igen. Jag blir alltid så imponerad av dina blom och die arrangemang. Fantastiskt kort!!! Superfantastisk färgläggning av motivet!

    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag måste verkligen hålla med dig, den blad-dien är vrålsnygg!!!
    Dina rosa pyntbär gillade jag oxå = skitsnygga och så fin ton på färgen.
    Jag älskar att kolla in dina ljuvliga kort med så mycket fina dekorationer på, satta på ett sätt som bara du kan och blir så lagom mycket på ett perfekt sätt!!
    Ha en fin lördagkväll!
    kramiz

    SvaraRadera
  5. Åhh ett sånt fint kort! Du är ju makalös på att sätta ihop fina kort med med en massa fina dekorationer. Jättefin färgläggning och snygga dies :)

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  6. Detta kortet är verkligen läckert,
    hur får du till det såå bra??
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Wooow vilket kort så många snygga detaljer på den och färgerna är bara såååå fina. Fattar int hur du kan få till det så läckert.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt kort,Majsan!
    Så fin stämpel och dina blomdekorationer så makalöst läckert!!!!

    Ha en bra helg min vän!
    Vi måste träffas snart!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  9. ÅHHHHH så himla fint kort!! Vilka dekos! WOOOW!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  10. Absolutely stunning sweetie I love these new stamps, all of them are gorgeous.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    SvaraRadera
  11. Loved every detail your single card!
    A good year for you and your family.

    SvaraRadera
  12. Ett jättefint kort. Önskar också dig en trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  13. Jag ogilla det i massor att jag inte fyller och får detta kort. UNDERBART fint!!!!
    Wow till dekorationen. Ångrar mig att jag inte köpte denna tilda....hon är ju hur söt som helst.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  14. Åh, såå fint ditt kort är helt underbart. Ha det gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  15. Otroligt vackert, blommorna glittrar så fint i ditt blomsterarrangemang och du använder som alltid diesen så snyggt och precis där de ska vara! Jaa, jag förstår att du gillar de där spretiga bladen, supersnygga, de måste allt upp på min önskelista!

    Hoppas du har det gott, stor kram till dig!

    SvaraRadera
  16. wow, så grymt snyggt. Så många dekos men inte alls rörigt utan bara urmaffigt!

    SvaraRadera
  17. spretiga bladen är jättesnygga! otroligt fina dekorationer som sitter precis där dom ska så det blir maffigt och snyggt=)

    SvaraRadera
  18. Jag blir alldeles stum och sitter här och tittar och njuter av allt ljuvligt ögongodis!!
    Det ska vara DU till det!! Alldeles underbart!!
    Ha en härlig vecka!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  19. Marianne, die Karte ist ganz bezaubernd, ich bewundere immer die liebevollen Ausschmückungen Ihrer Karten, Marianne!

    SvaraRadera
  20. Ett underbart fint kort med så fina blad och så fina andra detaljer.

    SvaraRadera
  21. Vannvittig flott kort og nydelige detaljer.
    Kjempeflott med alle dies'ene og blomstene.
    Nydelig fargelagt motiv også...
    Fantastisk...

    Klem fra Kaia

    SvaraRadera
  22. Makalöst vackert kort med många fina dekorationer.
    Många Kramar Louise

    SvaraRadera
  23. Oj WOW vilket kort!! Jag är oftast inte så förtjust i Tildorna som håller i blommor men det här var ju superfint!! Kanonfin färgläggning!

    SvaraRadera
  24. Helt otroligt, vilket underbart kort, såå supersnyggt!!!
    Kramar Annelie

    SvaraRadera
  25. Wow helt otroligt fint!! :) Du lyckas alltid så himla bra med dina dekorationer :) Ha en riktigt bra helg med mycket pyssel ;)

    Kram Linnéa

    SvaraRadera
  26. Ett underbart kort!
    Som vanligt ett så snyggt och
    välarbetat kort, jag gillar
    verkligen hur du sätter ihop allt.
    Snygga blad, vill ha :)
    Färgerna är ju så fina tillsammans.
    Ha en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  27. Oj vad fint. Blir himla inspirerad när jag ser dina kort. Tycker mycket om dom alla.

    Trevlig lördagkväll. ;0)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  28. Hahaha.. Jag tror att jag råkade svara en kommentar här ovanför (Jag tog bort det igen), så jag gör ett nytt försök...

    Vilket härligt kort. Jag tycker att du alltid har så bra blick för hur färger passar ihop för att göra kortet intressant. :D

    Kram Annika

    SvaraRadera
  29. Oj, så mycket fint på - läckert!
    Kram

    SvaraRadera