Sidor

30 jan. 2013

Lite kort!!

Hejsan hoppsan på er,
här går det lite trögt vid pysselbordet, men börjar att må lite bättre så det börjar att klia lite i fingrarna nu. Här kommer några kort jag gjort för ett tag sedan. Lite kortkitsutmaningar som scrapvänner har skickat mig och så ett av korten är en utmaning som var på Fb för bra länge sedan.

                                          Detta är en kortkitsutmaning.



Detta kort var en utmaning på Fb, jag tror det var hjärttema o rött om jag minns rätt :).
Detta är en kortkitsutmaning,man fick inte lägga till nåt eget.


Ha det så gott!!

KRAMAR MAJSAN

17 kommentarer:

  1. Hej Majsan =)

    Ååå som vanligt är jag lika förtjust i alla tre korten!!! Så fina och som jag säkert skrivit till dig förut så är jag så avensjuk på alla dina fina dies!!!! Vill också ha =) Det andra kortet var ju motiver så gulligt jag som har både hund och katter!! Älskar djur och djurtemat går alltid hem hos mig. Låter bra att du börjar må lite bättere så jag får se fler av dina vackra kort!!

    Tusen tack för fin inspiration!! Många kramar från Sandra.

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart fina alla 3 korten är!! Vad roligt att ha en utmaning där man inte får lägga till något själv! Det blev välidgt snyggt, men det var inte de färger du vanligtvis använder, ser jag. :) Måste varit spännande! Älskar hur du fått till håret på kort nummer 1, superfint färglagt! (alla 3 är jättefint färglagda) Så underbart härligt det är att se att du mår bättre igen! Jag tänker på dig! Stor kram Lotta

    SvaraRadera
  3. tre underbara kort. Giller kortet med solnedgången. Kanon färglagd.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  4. 3st jättefina kort.
    Gillar verkligen färgerna på det översta kortet.
    Kram!!

    SvaraRadera
  5. MEEEEN ÅHHHHH.....helt underbart fina kort!! Dina blomdekos är helt out of this world!!! =) <3

    Kraaaam och hoppas du känner dej bättre för varje dag

    SvaraRadera
  6. Wow all such fab creations! Jen xx

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara kort du har gjort!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Lika fina och välgjorda som alla dina kort, gillar dem jättemycket!
    Alltid lika spännande att se vad du skapar.

    Ha det gott!

    Kram Mirre

    SvaraRadera
  9. Underbara kort du gjort till utmaningarna. Kram Katarina

    SvaraRadera
  10. Vad kul att du börjar må bättre och att scraplusten hittat tillbaka igen! Dina kort är underbara som alltid, men min favorit är det röda...den utstansade ramen i rött blev så himla läcker och motivet är helt bedårande sött tillsammans med texten. Du får alltid till det så bra! Perfekt komponerat med papper och blommor oså dina glittriga detaljer och blomsterarrangemang, det måste vara en inbyggd talang du har!

    Ha det riktigt, riktigt gott!

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Skönt att höra att du börjar må bättre! Du vilka fantastiska kort. Du har en så vacker stil i ditt skapande! Gillar dina alla fina dies!!!

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  12. Härligt att höra att det börjar klia i scrapfingrarna igen =) Skönt att du börjar må bättre!
    Superfina kort du visar idag, som alltid =)
    Kort nr 2 = wow säger jag bara, så fint! Vilken fantastiskt fin stämpel på djuren och shit vad snyggt du gjort med bakgrunden på dom och det härliga flammorna! Får man fråga vad det är för en stämpel....för den hade jag supergärna velat ha!
    Ha en fin kväll och helg!!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  13. Helt underbara kort du visar idag!! Man blir alltid så glad och inspirerad av dina inlägg!! Du gör så vackra och välgjorda kort!!
    Skönt att höra att du börjar krya på dig! "Det är bra att du är bättre men det vore bättre om du vore bra" skulle min morfar ha sagt!
    Ha det så gott du kan! Kram!!

    SvaraRadera
  14. ÅH, så mycket fint!! Som alltid är det massor med härligt fina saker att titta på. Me like!!
    Och vad härligt att du fått kli i fingrarna igen :)
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Så roligt att du mår bättre nu och att skaparlusten ger sig till känna igen. Underbara kort gillar alla tre väldigt mycket. så härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  16. Oh Majsan dina kort är bedårande som alltid och så skönt att du börjar känna dig bättre.
    Det är så skön känsla när det kliar i fingrarna. Sköt om dig. Jättekram Titti

    SvaraRadera
  17. Dina kort är verkligen dekorativa. Tack för att du delar med dig av inspiration och fortsatt lycka till.
    Ta vara på dig.
    Kram

    SvaraRadera