Sidor

4 nov. 2016

Lite mera julkort.....

                                                                      Hejsan på er!!

                              Javisst jag håller på med julkortstillverkningen för fullt :)
                  Jag gillade denna vikning, joyfold card.  Den är så rolig och lätt att göra.


                                              Dessa papper är Bo Bunnys, älskar dem


Så här ser det ut när man vikt ut första sidan och nedan ser ni hur det ser ut när man vikt ut hela.



Dessa Marianne designs bilder är ju bara sååå himla sööööta.




Här är en 3D-bild som jag har haft här liggandes i flera år, men nu fick jag den använd.






                                         HA DET SÅ GOTT OCH VAR RÄDD OM ER!!

                                                             KRAMAR MAJSAN

1 kommentar:

  1. Hej Majsan!

    Helt fantastiska kort och jag älskar vikningen. Har inte testat den skjälv men käns som om jag vill det nu när jag sett dina fina kort! Blir alltid lika inspirerand när jag tittar på allt fint du gör. Många kramar från mig!

    SvaraRadera