Sidor

15 apr. 2014

Påskkort!

Brukar inte göra så många påskkort, men i år blev det några stycken :)

Här har jag använt Craft Dies by Sue Wilson, Spanish collection-Cordoba och MDesign small Oval Petra m.m
                     Här är det Spelbinders Resplendent Rectangles och MDesign small Oval Petra m.m
                  Här är det Spelbinders  Romantic Rectangles och MDesign small oval Petra m.m
              Här är det också Spelbinders Romantic Rectangles och MDesign Petra Ornaments m.m 

                                                              HA DET SÅ GOTT!!

                                                              KRAM MAJSAN

7 kommentarer:

  1. Du är så himla kreativ min vän!!!!
    Snart ska vi kraaaaaaaamas!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Helt underbara! Dina kort är som små söta karameller :)
    Ha en fin påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Beatuful! All are Easter special.

    SvaraRadera
  4. Åhhh vilka fantastiskt vackra kort!!! Gillar massor och det nedersta lite extra för färgvalet ;) Du har verkligen öga för att få detaljerna sååå snyggt och ditt användande av dies är ljuvligt!

    Trevlig Påsk!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Woooow! Vilka underbara kort. Tänk du är ju så himla grym på att använda dina dies du..... önskar jag skulle komma ihåg att använda mina lite mer oxå :)

    Glad påsk min vän
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Wow vilka underbara kort, alltid lika välgjorda i både färgläggning och dekorationer.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Supersnygga och som altid blir man setokig på dina kort .
    Ha det gott och kramizar från Titti

    SvaraRadera