Sidor

21 maj 2013

Vintagekort!!

Har ju varit med på 48-timmars utmaningen på Facebook 3gr nu :) . Det passande ju mig som handen i handsken eller hur det nu heter.... hihi.

På denna utmaningen så skulle man ha med 3st charms (metalldekorationer), så det är ju klart att ja hoppade på den :).
Så jag slog två flugor i en smäll, för skulle ju ändå göra ett födelsedagskort till goa Lotta som fyllde år i söndags.
Och vet ni vad, jooo jag VANN med detta kortet, jisses så glad jag blev :) .
Vinsten sponsrade Frulansdesign som ni hittar på Facebook.


HA DET SÅ GOTT!!

KRAMAR MAJSAN

21 kommentarer:

  1. Lovely!!!!
    Så himla vackert och välarbetat... stort WOW!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt kära du!!

    Stort grattis till vinsten den var du värkligen värd! Med detta underbara kort som man aldrig får nog av att titta på för det är så fint. Älskar dina fina ramar runt det vackra motivet och så klart alla fina blommor och blad! Dom tre charmsen är med också och vilken vacker fjäril. Kul att hitta utmaningar som både gör att man får undan en beställning och att man får fundera i lite nya banor.

    Ha en toppen bra dag och åter igen stort grattis till vinsten!!!

    Många kramar från Sandra!

    SvaraRadera
  3. Romantiskt och vackert kort:-)
    Kram tina

    SvaraRadera
  4. Ja du Majsan kortet är så fint , bilden tycker jag är underbar, så snygga detaljer, fjärilen är så snygg.Kul att skicka . Jättekramiz Titti

    SvaraRadera
  5. Men oh så himla fint!!! Verkligen välarbetet! Och jag älskar dekoreringen med blommorna -måste jag testa nån gång! Själv har jag så svårt att frångå det helt symetriska, men det blir ju så himla fint att blanda som du gjort! :-)
    Förstår att Lotta blev överraskad att hitta det fina i brevlådan! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  6. Helt underbart kort du får verkligen till det där lilla extra
    Kram
    // Anneli

    SvaraRadera
  7. Inte konstigt du vann....kortet är heeeelt underbart fint! !! :) Grattis grattis till dej och grattis till hon som fick kortet :) ♥

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Men du så vackert kort! Grattis till vinsten!!!

    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  9. Ett jättevackert kort med
    många fina dekorationer på.
    Ett vinnande kort :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Helt bedårande ljuvligt kort, inte ett dugg konstigt att du kammade hem vinsten! =) Gratulerar! Först hittade jag bara en charm, men sen upptäckte jag de fina "hörnen" längst upp, ursnyggt och perfekt dekorerat!

    Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  11. Underbart kort! Grattis till vinsten. Det var du värd. Fantastiska dekorationer. Älskar det!

    Kram
    Åsalill

    SvaraRadera
  12. Helt klart en mycket värdig vinnare, ditt kort är precis så underbart som alla dina kort är!!! Du har så mycket fint på dina kort och får ihop det såååå snyggt =)
    Oj, har du hunnit med alla tre....själv har jag i vart fall varit med på en ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinsten, med detta fina kort förstår jag att du vann :) Kram

    SvaraRadera
  14. Underbart vackert, Majsan!
    Så många härliga dekorationer att vila ögonen på!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  15. Klart att du skulle vinna du fantastik på att göra så underbara kort. Alltid det där lite extra på dem som får en att heja till.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  16. Hej Majsan! =)
    Förstår att du vann, med det fina kortet! Grattis!
    Kul å vinna lite!
    Ha det så bra!
    Många kramar Eva

    SvaraRadera
  17. Jag är inte det minsta förvånad över vinsten - ett så otroligt vackert kort!!! Mycket jobb ligger det bakom också.
    Grattis!!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  18. Die Karte ist wunderschön! Ich liebe das schöne Motiv und die tolle Blumendekoration.
    Liebe Grüße, Bärbel

    SvaraRadera
  19. Jättefint vintage kort och grattis till vinsten. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  20. Förstår att du vann, med det super fina kortet! Grattis

    Vilket underbart vackert kort, gillar massor!!Så snyggt du har fått ihop allt, gillar när det mycket på korten. SUPER SNYGGT!!!
    Kraaam Anneli

    SvaraRadera
  21. Hej vännen! Det är så fantastiskt vackert kort. Grattis till vinsten! OM jag blev förvånad och glad när jag öppnade posten? JA! Och jag har tittat på kortet, beundrat det, och vridit och vänt på det och det har en hemlig stor tag man kan dra ut! Jättehäftigt! Stooor kram till dig Majsan på din födelsedag idag och hoppas den varit superduper bra!

    SvaraRadera